onsdag 7 november 2012

Den där Jonas!

Nu är det så här att jag var inne på Jonas blogg och läste lite. 
Och det enda man ser är ju såklart att han har provocerat 
och dummat sig med "storbloggare". Så som han alltid gjort. 
Och just nu är det Dessie som råkar sig vara offret.
Allt detta för att LV gick och tog sitt liv hehe, då var han ju bara tvungen till 
att hitta ett annat offer, som tyvärr råkade bli Dessie i detta fall. 
Jag fattar inte vad är grejen med det hela ? 
Han kunde ju ha valt att ta typ Kissie , Paow, Daniel, Blonindbella 
eller vem fan som helst. Så jag undrar varför just Dessie?
Jag förstår inte hur människan orkar om jag ska vara helt jävla ärlig. 
Jag säger bara du bör sopa framför din dörr Jonas.
Och lägg ner alla dumma kommentarer, du borde testa vara lite snäll också^^
Testat det än? Nej, det tror jag inte?
Och allt bara för jag nu skriver detta så kommer du att kommentera men
tror du på fullaste allvar jag bryr mig?
Här kommer jag och bara vill vara lite snäll.
Som om jag inte är det annars då! Haha ^^ 

Ja, jag är bäst fuck the rest! =) 


♥ Puss & Kyss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar